Регистрация

НКЖИ ремонтира 3-та главна жп линия София – Бургас при Шивачево – Гавраилово за 7.8 млн. лв. без ДДС

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 07.11.2017, Автор: Милена Василева
[296 прочитания]

Фотограф: Мария Съботинова

НКЖИ обяви търг за "Подновяване и среден ремонт на железния път в междугарието Шивачево – Гавраилово от км 270+920 до км 280+880 по 3-та главна жп линия София – Бургас с дължина 9 960 м". Стойността на ремонта е  7 775 271.96 лв. без ДДС. Продължителността на дейностите е 220 дни. Оферти се подават до 15 декември 2017 г. Ще бъдат отворени  на 18 декември 2017 г. в 14: 00 часа. Първият етап е изготвяне на работен проект. Вторият е строителство.

При ремонта на железния път е необходимо е изпълнението на следните ремонтни дейности:
1. Механизиран демонтаж на съществуващ наставов релсов път 49 кг/м с гъстота 1680 бр./км и превоз от обекта до площадка (на 80 км):
-на дървена траверсова скара – 3 366 м.
-на стоманобетонова скара СТ 4 – 3 094 м.
2.Монтаж на нов железен път с релси тип S49, дървени траверси с усилени подложки и еластично скрепление SKL-12 с гъстота 1680 бр./км. на монтажна площадка или в пътя.
3.Монтаж на нов железен път с (нови дълги или предварително заварени на 125 м) или (инвентарни) релси (инвентарните релси са собственост на изпълнителя), траверси СТ-6 и безподложно еластично скрепление SKL-14 за релси тип UIC60 с гъстота 1680 бр./км. за криви с радиуси под 650 м. и 1680 бр./км. за криви с радиуси над 650 м. и прави участъци.
4.Подновяването на железния път в зоната на тунела ще се извърши при пълно прекъсване на влаковото движение, изгребване на баластовата призма и полагане на нов баласт.
5.Подновяване на стрелка № 2 в гара Гавраилово с нова СО тип UIC60, R300, 1:9 - дясна, на бетонови траверси със заварени настави с изграждане на пясъчна възглавница с дебелина на пласта 30 см.
6.Разтоварване на баласт с хопердозаторни композиции според съответните нивелации и до достигане на необходимите параметри на баластовата призма.
7.Нивелации механизирано с ТПМ на цялата отсечка.
8.Направа на безнаставов път в междугарието от км 276+202 до км 280+880 с дължина 4 678 м чрез заваряването на положените дълги релсови нишки.
9.Изсичане и изкореняване на храсти и млади гори с дебелина на дърветата до 10 см ще се извърши на 5 м от крайната релса, с извозване на отпадъците на депо до 5 км.
10.Почистване на съществуващи канавки.
11.Надзиждането на гардбаластовите стени на водостоците ще стане със стоманобетон, като захващането ще се изпълни по проект.
12.Рехабилитация на двата прелеза на км 277+885 и км 279+450 и поставяне на еластична прелезна настилка.
13.Пътниците от отменените влакове ще бъдат трансбордирани с автобуси (минимум 40 местни).
14.Изграждане на перонно осветление на спирки Орешак и Селиминово.
15.Извършване на ремонтни работи на перон на спирка Орешак - ще се скъси двустранно с по 30 м.
16.Доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение на железопътни прелези на км 277+837 и км 279+450.
17.Изграждане на осветление в Тунел № 14.

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

БРОЙ 5 | октомври - ноември 2017 | в две тела
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от infrastructure.bg