Регистрация

"ГБС- Инфраструктурно строителство" ще изгражда пробива бул. "Петър Дертлиев" в София

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 14.11.2017, Автор: Милена Василева
[869 прочитания]

Фотограф: Градът

Оценителната комисия за пробива бул. "Петър Дертлиев" подготви класацията за избора на изпълнител и избра "ГБС Инфраструктурно строителство"АД за проектиране и изграждане на пробив бул. "Петър Дертлиев" (връзка на Околовръстен път на София и АМ "Люлин" с жк "Люлин" ).

Класацията:
На първо място е "ГБС Инфраструктурно строителство" АД с 88.36 точки.
На второ е "ПСТ Груп" ЕАД – 87.35 точки
Трети е "Консорциум "Щрабаг – ИКП" ДЗЗД с 86.94 точки.
На четвърто място е ДЗЗД "Люлин" ("Джи Пи Груп" АД, "Райкомерс Конструкшънс"ЕАД, "Трансконсулт-22", трето лице – Кирил Стаменов и "Ра Тек") – 85.99 точки.
Пети – "Трейс Груп Холд" АД – 84.58 точки.
Шести – Обединение "Геопът – Дертлиев" ("Геострой"АД, "Пътстрой-92" АД, "Пътища и съоръжения" ЕАД, подизпълнител "Илия Бурда" ЕООД) – 79.40 точки
Седми – "Хидрострой"АД – 75.98 точки.
Осми – ДЛВ ЕООД с подизпълнител "Инфра конструкт" ООД със 74.76 точки
Девети – Сдружение "Дертлиев 2017" – 70.17 точки.

От търга беше отстранено Обединение "Проекти – София" ДЗЗД с цена 2 974 947.08 лв. и 43.01 точки от техническа оферта, което не е представило изисканата от комисията пълна обосновка за начина на образуване на цената за проектиране на обекта – предмет на поръчката.
Търгът беше обявен в две позиции – за строителство (2 700 000 лв. без ДДС) и за консултантска услуга (200 000 лв. без ДДС). Строителният компонент беше обжалван. Междувременно беше избран консултант на проекта "Консултантска инженерна група".
Проектът за пробива бул. "Петър Дертлиев" следва да бъде завършен до края на 2018 г.
Идейният проект на "София проект" е "Обвързване на пътен възел на магистрала "Люлин" - Софийски околовръстен път с Южна тангента". Бъдещото ново строителство е около 400 - 500 м, но дава шанс за бърз достъп до пътния възел, в който се вливат пътища от няколко посоки.

При съставяне на геометричното решение е прецизирана оста по бул. "Петър Дертлиев". Запазва се северното му платно, като южното ще бъде разрушено и ще мине по нова следа в рамките на действащата улична регулация. Разработено е ново кръстовище тип "разтеглен кръг", даващо възможност за развръзки във всички направления. Новият пробив между бул. "Петър Дертлиев" и Южната тангента е с ширина на платното за движение 2 по 7 м и двустранни тротоари по 5 м. В областта на кръстовището с Южната тангента се осъществява преход на широчината на пътните платна от 2 по 7.5 м от посока пътен възел магистрала "Люлин" към 2 по 10.5 м в посока центъра на София съгласно действащия регулационен план. Разделителният остров между платната за движение е с променлива широчина от 1 до 4 м. На практика решението осигурява пряка връзка на пътния възел, с който завършва магистрала "Люлин", с жилищния комплекс "Люлин". Връзката се осъществява първоначално по продължението на кръговото, което е първата част от Южната тангента, изградена още при строежа на магистрала "Люлин". Следва завой със светофарно регулиране и пробив с дължина около 220 м малко под нивото на терена. Впоследствие трасето се влива в бул. "Петър Дертлиев" косо, което представлява влизане в новото кръгово кръстовище. След него е предвидена споменатата зелена площ.

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

БРОЙ 5 | октомври - ноември 2017 | в две тела
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от infrastructure.bg