Регистрация

"Метрополитен" избра "Сименс" за влаковете по трети метродиаметър

Решението е подписано на 21 август

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 21.08.2015, Автор: Милена Василева
[3577 прочитания]

Фотограф: www.siemens.co.uk

Изпълнителният директор на "Метрополитен" ЕАД проф. д-р инж. Стоян Братоев подписа протокола за избор на изпълнител за доставчик на метровлаковете за третия метродиаметър днес, 21 август. Една седмица след отварянето на цените на 13 август, изборът е категоричен. – Обединение "Симетро София".

Обединение "Симетро София", съставено от "Сименс България", "Сименс Австрия", "Неваг", Полша, и с подизпълнители "Сименс Германия", "Старт инженеринг", "Балкантел" ООД, даде по-ниската цена 418 304 632,56 лв. без ДДС, от техническата оферта събира 48.79 точки.

Вторият участник - Конструксионес и ауксилиар до Ферокарилес, CAF (Construcciones y Auxliar de Ferrocarriles), Испания с подизпълнители Bombardie;ОТN; ITA; Ecocoms; Sika; Faiveley, предложи цена 483 461 670,00 лв. без ДДС и получи 44.45 точки от техническата оферта.

"Сименс" събра повече точки и от техническата оферта, и от ценовата. Испанската "Каф" остана на второ място.

Търгът е за доставката на 20 метровлака и изпълнение на системи за управление на първия етап от третия метродиаметър от км 4+950 до км 11+966.34, обща дължина 7016.34 м и 7 метростанции. Дължината на влака следва да е 60м±2м, предвидено е проектиране, доставка и монтаж и функционални изпитания на следните системи, свързани с управлението на метровлаковете.
Доставката на допълнителните 10 метровлака и съответните системи е предвидена за следващите етапи от изграждането на трета метролиния в участъците от км 0+000 до км 4+950 и от км 11+966 до км 15+769 с обща дължина 8 753.16 м и 9 метростанции.

Добави коментар Коментари (2)

  • Преглед на профил #1 staska неутрално, 22.08.2015 00:31
    Хаирлия да е.
    Неуместен коментар?
  • Преглед на профил #2 Starec весело, 22.08.2015 18:22
    Браво - ще имаме и супермодерни влакове. И ще има с какво да сравняваме нелошо изглеждащите днес руски такива (с японска карантия, де).
    Лошото - ще трябва да има две депа, с два вида майстори, диагностични машини и резервни части, но може би предимствата са по-големи. Успех. Чакаме с интерес.
    Неуместен коментар?

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

Брой 5 | септември - октомври 2018
Корица на изданието
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от infrastructure.bg