Регистрация

Отвориха само четири ценови оферти за Северната скоростна тангента

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 12.03.2013, Автор: Милена Василева
[3350 прочитания]
<em>Северният скоростен път преминава през землищата на Требич, Илиянци, Бенковски, Малашевци, Орландовци, Враждебна.</em><br />

Северният скоростен път преминава през землищата на Требич, Илиянци, Бенковски, Малашевци, Орландовци, Враждебна.

В пътната агенция бяха отворени ценовите оферти за проектиране и строителство на Северната скоростна тангента с дължина 16 км.

От 11 участника кандидати за изграждане на обекта, отворени бяха офертите само на три обединеня и една компания:
- "Порр Бау" получава максималните 15 точки за срока за строителство, 29 от общо 35 точки за техническо предложение, което дава бал от 44 точки. Цената, която предлага, е 177 506 678 лева без ДДС.
 - Консорциум "ХПВС-ССТ", в който участват: "Хидрострой" АД Варна, "Пътни строежи" АД Велико Търново, "Пътинженерингстрой Т" ЕАД Търговище, "Пътстрой" ЕООД Бургас и "Водстрой 98" АД, за срок на изпълнение получава 15 точки, за техническо предложение – 14 или общо 29 точки. Цената на обединението е 149 999 999 лева;
 - Консорциум "Север" ("Пътстрой 92" АД София, "ГБС Инфраструктурно строителство", "Интегрирани пътни системи", "Автомагистрали Черно море" АД Шумен) – 15 точки за срок, 29 за техническо предложение или общо 44. Цената е 229 645 000 лева;
 - Обединение "Салини Импреджило" с участници "Салини СПА" от Рим и миланската "Импреджило СПА" получава максимален сбор от 50 точки: 15 за срок и 35 за техническо предложение. Цена 189 030 448 лева.

Комплексната оценка се изчислява по формула: минималната цена се разделя на цената на участника, умножава се по 50 и се добавя броят на точките, получени от техническото задание и дрока за изпълнение.
По тази формула на първо място е италианското обединение, а на второ – "Порр Бау".

Изпълнителят трябва да изработи технически проект и строителство на базата на приетите варианти за отделните части на идейния проект за Северна скоростна тангента, разработен от "Виаплан" и "Трансконсулт БГ".
Бъдещата Северна скоростна тангента е пригодена за скорост 120 км в час. Трасето е предвидено за много тежко движение.

Северната скоростна тангента е по трасето на коридор №4 от TEN-T. Чрез нея ще се осъществява връзката с магистрала "Хемус". Трасето се явява хорда на Софийския околовръстен път. Общата дължина на обекта е 16,540 км. Предвижда се изграждането на 19 съоръжения. Срокът за изпълнение е 18 месеца.

Северната скоростна тангента е част от проекта София - Калотина, разделен на три фази:
 * Северна скоростна тангента - с индикативна стойност 150 млн. евро, като съфинансирането е от оперативна програма "Транспорт";
 * Западна дъга на Софийски околовръстен път с дължина 8.5 км, съставена от два участъка: от магистрала "Люлин" до р. Какач, и от р. Какач до Северна скоростна тангента. Стойността на фазата е 80 млн. евро;
 * София - Калотина, за магистралното трасе до Сливница е обявен търг.

Добави коментар Коментари (2)

  • Преглед на профил #1 grawe75 неутрално, 14.03.2013 19:13
    Наи важно е да се работи в засилено темпо за да усвоим Еврофондовете иначе сами никога няма да можем да си построим магистралите и скоростните пътища
    Неуместен коментар?
  • Преглед на профил #2 trayan.petkov неутрално, 07.08.2013 17:08
    И сега губим всички пари. фирмата "Водстрой 98", дето се свързва с Пеевски, изглежда има сериозни връзки в КЗК и ВАС щом все така й се получава пасианса като стигне до КЗК и ВАС. В Страсбург едва ли ще й мине номера, когато Салини Импреджило ни осъдят
    Неуместен коментар?

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

Брой 5 | септември - октомври 2018
Корица на изданието
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от infrastructure.bg